زیبایی

روغن خراطین برای چاقی صورت با بهترین روش و بیشترین تاثیر!

چاقی صورت اگرچه درصورتی‌که بیش‌ازحد باشد تأثیر منفی بر زیبایی صورت دارد اما در حد طبیعی می‌تواند چهره‌ای جذاب به شما ببخشد. بسیاری از افراد با صورت‌های لاغر به دنبال روش‌هایی برای چاقی صورت هستند. بعضی افراد هم دوست دارند صورتشان پرتر باشد ولی اندامشان تغییر نکند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید خبر خوب این است که می‌توانید از روغن خراطین برای چاقی صورت استفاده کنید.

در این مقاله از سفیر زیبایی قصد داریم برای شما توضیح دهیم که روغن خراطین برای چاقی صورت چند روزه جواب میده و چگونه از روغن خراطین برای چاقی صورت استفاده کنید تا مؤثر باشد؟ پس تا پایان مقاله ما را همراهی بفرمایید.

روغن خراطین برای چاقی صورت چطور تهیه می‌شود؟

ایزینیا فتیدا (نام علمی: Eisenia fetida) که نوعی کرم قرمز یا خزنده قرمز است، برای تولید کمپوست بسیار ارزشمند است. از روغن این کرم نیز به‌عنوان روغن خراطین در صنایع آرایشی با اهدافی مانند حجم‌دهندگی و جوان‌کنندگی استفاده می‌شود. این کرم درواقع بومی هند و تایلند است ولی به میزان کمتر در ایران نیز یافت می‌شود؛ بنابراین می‌توانید امیدوار باشید که به روغن خراطین اصل برای چاقی صورت دست پیدا کنید. البته برای رسیدن به روغن اصل، حتماً باید این روغن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

روغن خراطین اصل بسته به روغن پایه تغییرات رنگی دارد و نمی‌توان گفت دقیقاً باید چه رنگی داشته باشد؛ اما عموماً دارای رگه‌هایی قرمزرنگ است و ذرات معلقی در آن دیده می‌شود. بوی خراطین خالص نیز به روغنی بستگی دارد که به‌عنوان روغن پایه برای آن استفاده شده است. معمولاً روغن‌های خالص تهیه‌شده از این کرم بوی نامطبوعی دارند ولی روغن‌های تصفیه‌شده یا اسانس دار بهتر هستند و می‌توانید از آن‌ها به‌راحتی استفاده نمایید.

نحوه عملکرد روغن خراطین برای چاقی صورت

کاربرد روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین از روغن‌های کاربردی و معروف در طب سنتی است که توانایی حجم دهندگی بالایی داشته و استفاده موضعی از آن، صورت را پرتر نشان می‌دهد. علاوه بر چاقی صورت می‌تواند برای سینه، باسن و آلت تناسلی مردانه نیز حجم دهی خوبی داشته باشد. به‌علاوه برای درمان برخی از بیماری‌های پوستی و مشکلات جنسی در آقایان نیز از آن استفاده می‌شود. اگرچه پایه تولید این روغن، همان کرم ایزینیا فتیدا است ولی در آزمایشگاه‌های استاندارد تولید می‌شود. به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت آن در جهان افزوده می‌شود و اثر حجم دهندگی آن در حال حاضر بصورت تجربی بر همگان ثابت شده است.

نحوه عملکرد روغن خراطین برای چاقی صورت

وقتی روغن خراطین را روی پوست صورتتان ماساژ می‌دهید، منجر به افزایش جریان خون و سوخت‌وساز بدن می‌شود. درنتیجه گونه‌ها حجم بیشتری پیدا کرده و زیباتر به نظر می‌رسند؛ زیرا به‌طورکلی افزایش خون‌رسانی و سوخت‌وساز باعث رشد اندام‌ها می‌شود. نکته مهم این است که روغن مورداستفاده از فروشگاه معتبری خریداری ‌شده و از نظر خالص بودن کاملاً قابل اطمینان باشد.

طریقه مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت

اگرچه روغن خراطین برای چاقی صورت یک روغن عالی محسوب می‌شود ولی طریقه مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت نیز بر نتیجه کار تأثیر زیادی دارد. باید طوری این روغن را روی گونه‌های خود و کل صورت ماساژ دهید که جریان خون به‌راحتی در ناحیه مورد نظر افزایش ‌یافته و گونه‌ها را بیشتر برجسته کند. به‌علاوه اگر طریقه مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت درست باشد، ماندگاری تأثیر خراطین بیشتر می‌شود. مراحل روش استفاده از روغن خراطین برای صورت به شکل زیر است:

  • برای استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت ابتدا باید صورت خودتان را با یک شوینده مناسب که مخصوص پوست شما باشد، کاملاً شسته و تمیز کنید. این کار باعث می‌شود منافذ پوست باز شده و به‌خوبی روغن را جذب کنند.
  • سپس با نوک انگشتان تمیز، مقدار مناسبی روغن در قسمت‌های مختلف صورت بزنید.
  • حالا با نوک انگشتانتان خیلی آرام و به شکل دورانی (دایره‌های کوچک) پوستتان را به‌خوبی ماساژ دهید.
  • این کار باید تا وقتی ادامه پیدا کند که احساس گرما در ناحیه ماساژ ایجاد شود.
  • زمانی که کمی صورتتان قرمز شد، نشان‌دهنده افزایش جریان خون هست. اغلب ده دقیقه ماساژ برای رسیدن به این مرحله کافی خواهد بود.
  • بعد از پایان کار با یک پارچه‌ خیس، یک شوک سرمایی روی پوست ایجاد نمایید. این کار کمک می‌کند علاوه بر چاقی، پوستتان بسیار جوان و شاداب شود.
  • روزانه یک‌بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.
سایر خواص روغن خراطین برای پوست و سلامتی

روغن خراطین برای چاقی صورت چند روزه جواب میده ؟

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت می‌تواند شما را به سرعت به نتایج لذت بخشی برساند. درواقع، تقریباً بعد از یک هفته تفاوت را احساس خواهید کرد و بعد با مصرف منظم و به اندازه کافی نتایج، بیشتر خواهند شد. برای بهبود ظاهر گونه‌ها به کمک روغن خراطین نیز می‌توانید روغن خراطین را در قسمتی که رژ گونه می‌زنید، در حد دو الی سه قطره زده و مانند زمانی که رژ گونه را از پایین به بالا روی صورتتان می‌زنید، با نوک انگشتان از پایین به بالا روغن را روی صورتتان ماساژ دهید. این کار گونه‌های زیبایی برای شما به وجود می‌آورد.

سایر خواص روغن خراطین برای پوست و سلامتی

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت تنها کاربرد این روغن نیست، بلکه این روغن مصارف زیبایی و سلامتی بسیار زیاد دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

رفع گودی زیر چشم

گودی زیر چشم می‌تواند تأثیر منفی زیادی بر زیبایی شما داشته باشد و شما را مجبور به استفاده مداوم از کرم‌های آرایشی مختلف، جهت ایجاد پوششی مناسب برایشان نماید. درواقع درمان گودی زیر چشم دغدغه بسیاری از افراد مبتلا به آن است. این مشکل معمولاً به دلایل متعدد مانند کم‌خونی، خواب بی‌کیفیت یا کم، برخی از بیماری‌ها و … ایجاد می‌شود و می‌تواند اعتمادبه‌نفس و روحیه را تضعیف کند. روغن خراطین برای چاقی صورت خوب است و درنتیجه می‌تواند تا حد خوبی این گودی را نیز رفع کند.

درواقع این کرم به دلیل افزایش خون‌رسانی در زیر چشم می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را بعد از یک الی دو ماه ایجاد کند. البته به دلیل اینکه پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است، قبل از استفاده از روغن خراطین برای درمان گودی دور چشم آن را حتماً تست کنید و به‌هیچ‌وجه در فاصله کمتر از 2 سانتیمتری تا چشم، از روغن استفاده نکنید.

حجم دادن به سینه و باسن

یکی از دغدغه‌های زیبایی و تناسب‌اندام، بخصوص در بسیاری از خانم‌ها کوچک‌ بودن سایز سینه‌ها و اندازه باسن نسبت به کل بدنشان است. اگرچه روش‌های متعددی مانند پروتز سینه، پیکرتراشی، تزریق چربی و … برای رسیدن به تناسب‌اندام در این قسمت‌ها وجود دارد و این روش‌ها می‌توانند به‌صورت هدفمند شما را به نتایج خوبی برسانند، بسیاری از افراد از انجام این عمل‌های زیبایی می‌ترسند و همچنین هزینه این عمل‌ها بسیار زیاد و دوران نقاهت آن‌ها نسبتاً طولانی است.

روغن خراطین همان‌طورکه برای صورت خاصیت حجم دهندگی دارد، می‌تواند برای باسن و سینه نیز این حجم دهی را داشته باشد. همچنین می‌تواند به لیفت کردن پوست در قسمت‌های مختلف مانند صورت، باسن و سینه کمک کند.

درمان اسکار آکنه و جای جوش

یکی دیگر از مشکلات زیبایی که بخصوص برای جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، درمان جای جوش یا اسکار آکنه است. اگر جای جوش‌های شما بیش‌ازحد عمیق است باید حتماً به یک متخصص پوست مراجعه کنید و با روش‌های نوین و تکنیک‌های قوی مانند لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و … این درمان را انجام دهید.

اما در صورت سطحی بودن اسکارهای آکنه می‌توانید علاوه بر استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت از آن ‌جهت درمان جای جوش نیز استفاده کنید؛ زیرا ترکیبات موجود در این روغن دارای خواص ترمیم‌کنندگی نیز هستند. بعد از چند ماه استفاده منظم می‌توانید نتایج عالی آن را ببینید.

البته اگر تاکنون از آن برای پوستتان استفاده نکرده‌اید حتماً ابتدا روی قسمت کوچکی از پوستتان مانند داخل بازو یا پشت گوش امتحان کنید و بعد از چند ساعت، اگر مشکلاتی مانند خارش، قرمزی و … اتفاق نیفتاد، برای سایر قسمت‌های پوستتان استفاده نمایید.

درمان اسکار آکنه و جای جوش

حجم دهی به لب

داشتن لب‌های برجسته از معیارهای زیبایی است که در سال‌های اخیر به‌وفور مورد استقبال قرار گرفته است و اکثراً از روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس یا فیلر برای داشتن لب‌های برجسته استفاده می‌کنند؛ اما شما می‌توانید به‌طور طبیعی علاوه بر استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت از روغن خراطین اصل برای ایجاد حجم مناسب در لب‌هایتان استفاده نمایید و از نتایج آن لذت ببرید.

افزایش‌دهنده سایز و قطر آلت تناسلی مردان

اگرچه بیشتر آقایان حداقل اندازه لازم در آلت تناسلی یعنی 14 سانتیمتر را در هنگام نعوظ و تحریک مناسب دارند، برخی افراد دوست دارند این اندازه افزایش پیدا کند و این امر به آن‌ها اعتمادبه‌نفس می‌دهد تا نزدیکی‌های رضایتمندتری را تجربه کنند. روش‌های گوناگونی برای رسیدن به این هدف وجود دارد ولی استفاده از روغن خراطین در صورت عدم وجود حساسیت پوستی در ناحیه مورد نظر می‌تواند فرد را به‌صورت طبیعی و بدون عوارض ناشی از روش‌های دیگر تا حد زیادی به هدفش نزدیک کند.

درمان زودانزالی با روغن خراطین

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آقایان هنگام مقاربت با آن روبرو هستند و حتی ممکن است به‌قدری اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفسشان را پایین بیاورد که از انجام رابطه امتناع کنند، زودانزالی است. اگرچه بهتر است این بیماری تحت نظر متخصص اورولوژی درمان گردد ولی استفاده از روغن خراطین به‌عنوان یک درمان سنتی و طبیعی می‌تواند بدون ایجاد عوارض داروهای درمان زودانزالی مانند سردرد، تپش قلب و … بیماری را درمان نماید.

رفع خطوط و چین‌وچروک‌های سطحی

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده است روغن خراطین برای چاقی صورت خوب باشد، همین ویژگی جوانسازی خراطین است. درواقع بعد از مدتی مصرف متوجه می‌شوید که خطوط و چین‌وچروک‌های سطحی مرتفع شده‌اند و همین امر می‌تواند صورت شما را پرتر و شاداب‌تر نشان دهد. بخصوص برای رفع خطوط دور چشم می‌توان از این روغن استفاده کرد اما باز هم تأکید می‌کنیم در فاصله کمتر از 2 سانتیمتر دور چشم استفاده نشود.

اگر خطوط دور چشم شما یا صورت شما عمیق‌تر از آن است که بتوان با روغن خراطین برای چاقی صورت آن را برطرف کرد و بعد از چند ماه نتایج دلخواه حاصل نشد، می‌توانید از روش‌های تخصصی‌تر مانند تزریق بوتاکس، فیلر و … استفاده کنید.

در چه شرایطی نمی‌توان از روغن خراطین استفاده کرد؟

مهم‌ترین عوارض روغن خراطین برای چاقی صورت

اگر بتوانید روغن اصل و باکیفیت خراطین را پیدا کنید و به اندازه مناسب از آن استفاده کنید، دچار عوارض روغن خراطین برای چاقی صورت نخواهید شد و هر روز پوستتان شاداب‌تر و پرتر خواهد شد؛ اما در صورت وجود ناخالصی ممکن است باعث ایجاد واکنش‌هایی در پوست شما شود که در این شرایط باید مصرف آن را قطع نمایید.

همچنین باید توجه داشته باشید که واکنش پوست افراد مختلف نسبت به مواد طبیعی کاملاً متفاوت است و اگر پوست شما به روغن خراطین حساسیت داشته باشد ممکن است عوارضی مانند خارش، سوزش، قرمزی و … ایجاد شود. پس حتماً باید قبل از استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت تست حساسیت را انجام دهید تا مطمئن شوید مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود.

در چه شرایطی نمی‌توان از روغن خراطین استفاده کرد؟

در بعضی شرایط شما نمی‌توانید از روغن خراطین برای چاقی صورت یا اعضای دیگر بدنتان به‌صورت دائمی استفاده کنید. این شرایط به شکل زیر هست:

  • افرادی که پوست چرب و دارای آکنه دارند باید با فاصله زمانی بیشتر از این روغن استفاده کنند و بعد از 2 ساعت هم حتماً صورتشان را بشویند.
  • مصرف بیش‌ازحد روغن خراطین حجمی غیرطبیعی به‌صورت شما می‌دهد؛ بنابراین نباید در مصرف آن افراط کنید.
  • مصرف خوراکی روغن خراطین ممنوع و خطرناک است؛ بنابراین اگر روی لب‌ها از آن استفاده کردید کاملاً احتیاط کرده و حواستان باشد داخل دهانتان نرود.

بهترین روغن برای چاقی صورت به‌غیر از روغن خراطین

علاوه بر روغن خراطین شما می‌توانید از روغن‌های دیگری مانند روغن بادام، روغن نارگیل، روغن آووکادو و روغن‌زیتون نیز برای پرکردن صورت خود استفاده کنید؛ اما قطعاً تأثیر روغن خراطین در صورتِ عدم وجود حساسیت بیشتر خواهد بود.

سخن پایانی …

تأثیر روغن خراطین بر افزایش حجم قسمت‌های مختلف بدن مانند لب‌ها، گونه، سینه و باسن حتی از نظر علمی هم ثابت شده است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن به روش گفته ‌شده استفاده کنید؛ اما مهم‌ترین نکته در استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت و دیگر اعضا و گرفتن نتیجه مطلوب خرید یک روغن خراطین باکیفیت و استفاده درست از آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا